Консультація вчителя-логопеда на тему: “Сучасні підходи до формування мовленнєвої комепентності дошкільників”
Консультація вчителя-логопеда на тему: “Сучасні підходи до формування мовленнєвої комепентності дошкільників”
Формування мовлення дошкільнят складається з різних структурних компонентів. До них належать: мовленнєва компетенція як одна з ключових базисних характеристик особистості; мовленнєвий розвиток, тобто формування певних мовленнєвих умінь та навичок, що забезпечують функціонування мовлення; навчання мови, пов’язане з певним обсягом елементарних знань про мову й мовлення, що формуються на основі розвитку мовного чуття й водночас зумовлюють цей розвиток; мовленнєве виховання, метою якого є виховання мовленнєвої культури особистості.
Головною метою цілеспрямованої роботи з розвитку мовлення дошкільників є формування мовленнєвої компетенції як однієї з базисних характеристик особистості та спрямована на активне системне застосування взаємопов’язаних педагогічних дій; розвитку мовлення, навчання мови та мовленнєвого виховання.