Консультація від вихователя-методиста на тему: “Інтерактивні методи навчання дітей рідної мови і мовленнєвого спілкування”
Консультація від вихователя-методиста Анастасії Андріївни на тему: “Інтерактивні методи навчання дітей рідної мови і мовленнєвого спілкування”
Інтерактивні методи навчання дітей дошкільного віку – це способи організації активної освітньо-мовленнєвої і комунікативної взаємодії виховательки і дітей у процесі заняття для досягнення певних результатів (розумових, мовленнєвих тощо). Це активні методи, які стимулюють не тільки пізнавальну (інтелектуальну) активність, а й мовленнєву активність і самостійність кожної дитини, яка бере участь в інтерактивній діяльності. Дитина виступає суб’єктом навчання, виконує різноманітні творчі завдання, вступає в діалог із вихователькою, в полілог і дискусію з іншими дітьми, відстоює свою думку. Водночас це співнавчання дитини і виховательки, яке відбувається в їхній активній взаємодії; і діти, і вихователька є одночасно суб’єктами навчання. Вихователь виступає в ролі організатора, координатора такої взаємодії, стимулює діяльність дітей.