Вересень 2024 року
№ з/п | Тема роботи | Термін | Відповідальний |
1. | Семінар – практикум: «Розвиток зв’язного мовлення дітей методом моделювання» | 09.2024 | Вихователь-методист |
2. | Консультація: «Сучасні підходи до формування мовленнєвої компетентні дошкільників» | 09.2024 | Вчитель-логопед |
3. | Консультація: «Підвищення психологічної культури педагога» | 09.2024 | Практичний психолог |
4. | Консультація: «Методи та прийоми встановлення емоційних контактів з дитиною адаптаційний період» | 09.2024 | Практичний психолог |
Жовтень 2024 року
№ з/п | Тема заходу | Термін | Відповідальний |
1. | Семінар-практикум «Перша психологічна допомога в умовах війни» | 10.2024 | Практичний психолог |
2. | Консультація: «Інтерактивні методи навчання дітей рідної мови і мовленнєвого спілкування» | 10.2024 | Вихователь-методист |
3. | Майстер – клас: «Застосування методу сінквейн для розвитку мовлення дітям старшого дошкільного віку» | 10.2024 | Вчитель-логопед |
4. | Консультація: «Комунікативна компетентність педагога: допомагаємо комплексно» | 10.2024 | Практичний психолог |
5. | Консультація: «Розвиток фонематичного сприймання у дітей з порушеннями психічних процесів» | 10.2024 | Вчитель-дефектолог |
6. | Організувати акцію «Допоможи безпритульним тваринам» | 10.2024 | Вихователь-методист
Вихователі груп |
Листопад 2024 року
№ з/п | Тема заходу | Термін | Відповідальний |
1. | Педрада №1
Сучасні підходи до формування мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку. |
27.11.2024 | Вихователь-методист |
2. | Інтерактивний семінар: «Права дитини – обов’язок дорослого» | 11.2024 | Практичний психолог |
3. | Консультація: «Форми організації розвитку мовлення і навчання дітей рідної мови в ЗДО» | 11.2024 | Вихователь-методист |
4. | Консультація: «Як взаємодіяти з агресивними батьками» | 11.2024 | Практичний психолог |
5. | Консультація: «Вплив гаджетів на інтелектуальний та мовленнєвий розвиток дитини» | 11.2024 | Вчитель-дефектолог |
6. | Майстер – клас: «Мовленнєва цікавинка» | 11.2024 | Вихователь-методист |
7. | Колективний перегляд: Інтегроване заняття з розвитку мовлення та образотворчої діяльності. | 11.2024 | Ірина Володимирівна |
8. | Розробити методичні рекомендації щодо формування мовленнєвої компетентності дошкільнят. | 11.2024 | Вихователь-методист |
9. | Організувати благодійну акцію: «Ворогам – кришка» | 11.2024 | Вихователь-методист
Вихователі |
Грудень 2024
№ з/п | Тема заходу | Термін | Відповідальний |
1. | Консультація: «Особливості розвитку активного мовлення у дітей дошкільного віку» | 12.2024 |
Вчитель – логопед
|
2. | Консультація: «Впровадження методів сенсорної інтеграції для забезпечення повноцінного психофізичного розвитку дошкільника» | 19.12.2024 | Вчитель – дефектолог |
3. | Консультація: «Особливості засвоєння дітьми із ЗПР граматичної будови мовлення» | 12.12.2024 | Вчитель-дефектолог |
4. | Майстер – клас: «Простір арт-терапії:ресурси зцілення» | 12.2024 | Практичний психолог |
5. | Тренінг: «Світ емоцій та почуттів дитини» | 12.2024 | Практичний психолог |
6. | Моніторинг якості освіти
Моніторинг стану роботи закладу щодо профілактики булінгу (цькуванню) та насилля над дітьми. |
12.2024 | Вихователь – методист
Практичний психолог |
7. | Організувати акцію: «Подаруй воїну свято» | 12.2024 | Вихователь – методист |
Січень 2025
№ з/п | Тема заходу | Термін | Відповідальний |
1. | Семінар: «Використання здоров’язберігаючих технологій з метою фізичного виховання дошкільників» | 01.2025 | Вихователь – методист |
2. | Консультація: «Профілактика дитячих страхів» | 21.01.2025 | Практичний психолог |
3. | Консультація: «Розвиток правильного мовлення дитини – необхідна умова її розвитку» | 23.01.2025 | Вчитель-дефектолог |
4. | Використання арт-терапевтичних технологій в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами | 01.2025 | Практичний психолог |
5. | Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку (моніторинг рівня виконання державних стандартів дошкільної освіти відповідно до Базового компонента та чинних програм) | 01.2025 | Вихователь – методист
Вихователі груп |
6. | Створити електронну картотеку ігор мовленнєвого, фізичного спрямування та ментального здоров’я, для дітей дошкільного віку. | 01.2025 | Вихователь – методист
Вихователі груп |
7. | «Допоможи безпритульним тваринам» | 01.2025 | Вихователь – методист
Вихователі груп |