Шляхи вдосконалення взаємодії з батьками
Оптимізація використання наочної інформації для вдосконалення взаємодії з батьками:
- організація інтерактивного стенду “Батьківське віконечко” (батьки обмінюються цікавою інформацією та досвідом виховання й розвитку дітей, готуючи матеріали та розміщуючи їх на стенді у батьківському куточку);
- започаткування інформаційно-довідкових рубрик у куточку для батьків: “Запрошуємо до обговорення”, “Дискусійна трибуна”, “Відкритий мікрофон” — своєрідної трибуни для письмового спілкування батьків.
Урізноманітнення й наповнення новим змістом анкет для батьків і, звісно ж, використання результатів опитувань у плануванні подальших кроків щодо вдосконалення взаємодії.
Організація заходів партнерського спілкування за участю батьків та педагогів (засідань за круглим столом, дебатів, дискусій тощо).
Здійснення опосередкованого впливу на батьків за допомогою творчих завдань різної тематики, що передбачають творчу взаємодію дітей і дорослих.
Упровадження спільної проектної діяльності дітей, батьків і педагогів для розв’язання актуальних завдань, саморозвитку всіх учасників та зміцнення дружніх і родинних стосунків.
Удосконалення індивідуальної роботи із сім’ями завдяки таким формам роботи, як “Адресна допомога”, “Відверта розмова”, “Кишенькова бібліотечка”, “Як живеш, малюк?” або “Сімейна педрада” (під час відвідування родин удома).
Максимальне використання ранкових і вечірніх годин зустрічі з батьками дошкільнят для плідного спілкування.
Аби уникати формалізму у взаєминах з батьками вихованців, віддається перевага індивідуальним формам спілкування з членами родин, а також спільним інтерактивним заходам, що сприяють обміну кращим досвідом родинного виховання та популяризації прогресивних ціннісних орієнтирів у цій справі.