Що це: методична служба?
Кому і для чого вона потрібна в ЗДО?
Перш за все – вихователю. Сьогодні педагог повинен працювати з дітьми сучасно, а це означає: професійно, науково обґрунтовано, цілеспрямовано, цікаво, враховуючи індивідуальний підхід до кожної дитини, використовуючи сучасні технології, інтерактивні методи та прийоми, спираючись на гуманістичні принципи та високу моральність.
Методична служба в роботі з педагогічними працівниками спрямовує свої зусилля на:
- вивчення рівня професійної готовності до виховання та навчання дітей дошкільного віку;
- забезпечення умов для професійного та морального зростання;
- створення професійного інформаційного та освітньо-методичного середовища;
- впровадження сучасних освітніх інноваційних технологій у дошкіллі;
- інформаційно-методичну підтримку нових форм, методів і засобів навчання і виховання дітей та апробація їх в практичній діяльності;
- опрацювання елементів освітніх технологій та розроблення їх авторських модифікацій, адаптованих до конкретних умов;
- удосконалення самоосвітньої роботи
- вивчення, узагальнення та популяризацію передового педагогічного досвіду;
- виявлення творчих та обдарованих педагогів, допомога їм в професійному зростанні;
- надання консультативної допомоги.
По друге - батькам, які зацікавленні в організації освітньо — виховної роботи з їх дітьми, хочуть бути активними учасниками життя в дошкільному закладі і мають для цього бажання та час.
Для батьків методична служба готова:
- надати консультації щодо виховання та розвитку їх малюка;
- порадити оптимальні шляхи виховання;
- відповісти на запитання по організації цікавого та повчального відпочинку для дошкільнят.
По третє - всім небайдужим громадянам, які невпинно працюють для духовно — морального зростання нашої громади і її маленьких громадян.
Вас ми запрошуємо!
- давайте спілкуватися
- створювати спільні проекти
- проводити зустрічі та виступи
ПРІОРІТЕТНІ ЗАВДАННЯ
педагогічного колективу на 2018-2019 навчальний рік:
- виховання патріотичних почуттів і формування досвіду моральної поведінки засобами художньо-естетичної та мовленнєвої діяльності;
- формування в дошкільників навичок безпечної поведінки та здорового способу життя в предметно-практичній діяльності;
- вдосконалення змісту дошкільної освіти засобами інноваціних технологій, інтегративного підходу до організації дитячої життєдіяльності.