Зацікавленість педагогів була зумовлена презентацією матеріалів обласного науково-практичного семінару авторської технології Геннадія Анатолійовича Чепурного «Мнемотехніка: технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти», учасниками якої в травні 2015р. стали 12 педагогів ЗДО. Вихователем-методистом було складено План заходів по вивченню та впровадженню інноваційної технології «мнемотехніка».
ДИДАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК «МАНДРІВНИК МНЕМОНЯ»
Суми
2018
Мета даного посібника. Розвиток самостійності та ініціативи вихованців, їхніх пізнавальних інтересів і здібностей; розвиток інтелектуального та творчого потенціалу на основі практичних дій, у мовленнєвій та ігровій діяльності.
Освітні завдання:
- розвивати допитливість, пізнавальну мотивацію, уяву і творчу активність;
- розвивати всі види сприйняття: зорове, слухове, тактильно-рухове;
- формувати первинні уявлення про себе, інших людей, об’єкти навколишнього світу;
- збагачувати словниковий запас дітей;
- виховувати добрі почуття, дбайливе ставлення до однолітків та дорослих.
Пояснювальна записка
Дидактичний посібник є універсальним, розрахований на організацію освітньої діяльності з дітьми молодшого, середнього та старшого дошкільного віку, передбачає ускладнення змісту завдань відповідно до віку дітей. Використовувати його можна в різних ситуаціях:
– на заняттях як демонстраційний матеріал або сюрпризний момент;
– під час організації дитячої діяльності з логіко-математичного розвитку: дидактична гра «Хто за ким?» – закріплення орієнтування в просторі; дидактична гра «Який за рахунком?» – порядкова лічба; дидактична гра «Веселі цифрообрази» – ознайомлення з цифрами, складом числа та ін.;
– на заняттях з розвитку мовлення: дидактична гра «Пригоди Мнемоні» – навчання складання творчих розповідей; мовленнєва гра «День народження Мнемоні» – розвиток зв’язного мовлення, комунікативних навичок, збагачення словника, спонукання до вживання слів мовленнєвого етикету; дидактична гра «Буквообрази» – ознайомлення з буквами, формування фонематичного слуху, навичок звукового аналізу слів; гра «Торбинка запитань» – закріплення вміння формулювати відповіді до поставлених запитань, вдосконалення граматичної будови мовлення та ін.;
– під час театралізованій діяльності – за вибором та і задумом вихователя і дітей.